10. heinäkuuta 2013

Olen se tyttö, joka ei alamäessä jarruta




Olen se tyttö, joka unohtaa suuttuneensa.

on yhtä läpinäkyvä,
kuin mandariinin viipale auringonsäteen läpi.



Olen se tyttö, joka ajatuksissa matkustelee.
 


Olen se tyttö, joka esiin astuu kun tahtoisi kadota.



Olen se tyttö, joka aina jotain odottaa.




Olen se tyttö, joka varpaillaan kävelee.




Olen se tyttö, jonka suunta on yksi askel taakse, kaksi eteen.



Olen se tyttö, joka uskalsi veteen hypätä.




Olen se tyttö, joka tahtoo merkin jättää.




Olen se tyttö, joka ei alamäessä jarruta.




Olen se tyttö, joka katseeseesi vastaa.




 Olen se tyttö, joka ei silmiänsä veden alla avaa.
 


Olen se tyttö, joka näkee taivaan puunraosta.



''Muistan kun hypit voltteja hyppytornista kun olit tosi nuori ja mie aika nuori,
ja tiesin,
et tuo tyttö tekee ihan mitä se tahtoo.''

Olen tuo tyttö.
 

joka oppi sateella tanssimaan.

Vielä, se aika nuori

 ei oo vielä keksinyt,

mikä vaivaa

mutta turha siihen on tuhlata aikaa.



Kun selälleen makaa
voi tuntea
kuinka posket sivuille valuu
takaraivo lattian läpi painuu
valkoisesta katosta 
jotain poikkeavaa etsiä
pulleaa kesäkärpästä 
tai
virheettömästä virhettä.


Taipumuksia
samoja ja uusia
kahviin maitoa
ei kesällä sukkia
ei taida linnut etelään eri reittiä lentää
ellei ne muutosta kaipaa.


Tajunnut
ettei onnellisen,
kannata onnettomia ajatuksia kanniskella,
etsiä virheitä virheettömästä.


Minä olen se tyttö, joka uudestaan aina yrittää.



Minä olen se tyttö, joka katsoo merelle vinosti hymyillen



kun hymyilee,
hymyilee niin leveesti
että ikenet näkkyy.


mie oon se tyttö,
joka tosiaan aikoo tehdä
 



mitä se tahtoo.


22 kommenttia:

  1. Tykkäsin! Rakastan näitä blogisi kuvia, aivan ihania ja tunnelmallisia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jipii, mahtia kuulla! kiitos kovin kovin paljolti :)

      Poista
  2. oi vitsi, oot niiin mahtava!
    miten sää viimisessä kuvassa pystyit hypätä noin korkealle?:oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voih. :')
      hmmmmp.. muistaakseni tein pari kylkitaivutusta, pari haarahyppyä ja huusin tuukalle et: ota kuva, än yy tee NYT! :D

      Poista
  3. vau, oot upea <3 aivan ihana blogi myös!

    VastaaPoista
  4. upeita kuvia! kui pitkä muuten olet? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      välillä tuntuu, että se hipoo pilvien reunoja, välillä taas maanrakoa, todellisuudessa se pysyy kokoajan tuossa 160 sentin kohdilla :)

      Poista
  5. hei onko sulla tatskoja? entä lävistyksiä? jos niin missä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tatskoille peukku.
      läväreille ei.
      tatskoja ei. luonnoksina paperilla, toivottavasti pian ihossa.
      lävistyksiä, löytyy. korva,huuli,napa.
      ei ymmarra miksi!

      Poista
  6. Oot hirveen nätti !
    Kuinka pitkä olet? : )

    VastaaPoista
  7. täydellisiä kuvia ja tunnelmia, ai että!

    terveisin uusi lukijaksi.

    ai niin ja mun blogissa voi käydä jos kiinnostaa: http://www.krissun-blogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihanaa. tervetuloa!!! :)

      :) käyn, heti ->

      Poista
  8. Näihin sun postauksiin aina jää vaan haaveilemaan ja ikäänkuin uppoaa mukaan. Ihania kuvia, olet hurjan kaunis! :)

    VastaaPoista
  9. Kolmanneks vika kuva sulatti mun sydämen, ihana!

    VastaaPoista

olen 165cm pitkä,

ja ei, älä ole huolissasi