1. marraskuuta 2013

salaisuuksia



Sumu on niellyt
silmät ei kanna kauas
verhoava harmaus


taustalla radio hyppii kahden kanavan välillä


paino molemmilla jaloilla
olen kadottanut tunteen kaikkialta

idkuva

epäselkeitä, muodottomia
kätkettyjä mahdollisuuksia


usvainen ja tyhjänlainen
sen sekaan haihtuminen

älä tule nyt
älä sano sanaakaan


kausia
eri pituisia

olen mietinnyt paljon
 asettumista ja uuteen siirtymistä.


 tällä(kin)(kaudella) 
laukussa aina omena
opettelen 
juoksemaan ja hengittämään yhtä aikaa


Lihaton lokakuu teki tehtävänsä.
Lihaa ei tähän taloon enää kanneta.

quorn, vahva suositus.

keskustelut pyöristeltyjä sanoja


tanssitunnille jalkaan jää pitsisukat


yhteiset päivät,
kun tehdään mitä halutaan. 



Levyjen soittamisen pariin palaaminen,
palautti mieleen sen meidän ensimmäisen illan. 


Aamuun asti valvottuja öitä
ikkunasta tupakkaa
lattialla maattiin
seisoin aamusateessa

mitään ei koskaan tullut.


linnutkin pelkää minua.


kanssani oleminen tuntuu tältä
...



Anna kuvasi
minusta videon puoli vuotta sitten.


mutta tällä kertaa jotain hiukan erilaista. 


tahdon näyttää sen teille,

pian.

Koulussa on ollut kotoisaa 
viini-, ruoka- sekä kirjallisuusmessuja.



en vieläkään löytänyt vastausta kysymykseen

miksi?



20 kommenttia:

  1. Kuvailisin tätä postausta yhdellä sanalla: kaunis. Kuvat, sanat, ajatus. Tää blogi vaan on jotain niin ihanaa.
    <3

    VastaaPoista
  2. odotan niin että näytät tuon videon, mahtavaa ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miekin odotan jo pääseväni näkemään valmiin videon(!!) :-)

      Poista
  3. I love your impressing photos! <3 Amazing and ful of emotions, what I like the most :)

    Kisses and hugs,
    Marentora :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yay, i'm so happy to hear that, THANKS!
      :-*

      Poista
  4. no nyt mä tiedä mistä sun naama on niin tuttu! mä oon ilmesesti nähny sen Annan videon joskus kauan aikaa sitten ennen ku löysin sun blogin ja muistin sun naaman siitä.
    mä muuten näin sut autosta yhtenä päivänä, sä olit ihan yhtä kaunis livenä kuin kuvissakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tiedän tunteen, kun tietää tai tunnistaa, mutta ei vaan muista mistä mitä täh!
      voih :') kivasti sanottu, kiitos.

      Poista
  5. Ihanaihanaihana Anni! Inspiroit mua elämään<3

    VastaaPoista
  6. onnitteluni upeasta kädenjäljestä muuten niin tylsässä blogimaailmassa.
    tykkään iha sikana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oo. olen hyvin hyvin otettu, kiitos mielettömästi!
      sinä, täytät tyhjää blogimaailmaa, kiitos siitä vielä enemmän :-*

      Poista
  7. Aina kun sun blogiasi lukee, tulee siihen päivään aina se edes yksi rauhallinen hetki ja tyyni olo, pääsee jotenkin hetkeksi pois kaiken kiireen ja omien ajatuksiensa keskeltä. Kiitos siitä!

    Terveisin minä, joka oli vielä hetki sitten kamala kiukkupussi, mutta uppouduttuaan hetkeksi ihan eri tunnelmaan, saan taas henkäistä syvään. En voi edes sanoin kuvailla kuinka rakastan blogiasi! Tekstit, kuvat, sinä.

    <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ÄÄ.
      sanaton.
      ihana antaa voimia, teen sitä mielelläni,
      kiitos <3

      Poista
  8. Hei ihanuus! Missä oot opiskellu tanssinammattiin? Millä muokkaat kuvasi. Tuli ihanan mystinen fiilis selaillessa blogias, diggaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei toinen ihana siellä, kiitos!
      tampereen konservatorion tanssijan tutkinto takana päin :--)
      adobe lightroom 5 & photoshop CS5.1 käytössä ;F

      Poista

olen 165cm pitkä,

ja ei, älä ole huolissasi