15. elokuuta 2014

villapaitatyttö



kirjoitan,
koska olet.



pinttynyttä.


 eilinen
  kaivattua.


sinua voisi olla helppo uskoa. 


kevyt on tyydytetty mieli.

 

paino vaihtuu edestä taakse

tanssia ei kenellekkään


kuvittelen kosketuksen.


  voidaanko nähdä vielä tänään?


''olen pahoillani, ei tänään.''


käännän katseen oikealta vasemmalle
sytytän tupakan ja ajattelen, kuinka joku joskus käski ajatella.


aina öisin herään ääniin


jos olisit, kertoisin kuinka pelottaa.


ei 
ei ole sinua
käännän kylkeä 
lasken sekunteja
milloin minusta tuli..


kaipasin pysyvyyttä vaikka mikään 
pysyvässä ei kiehdo


katoan aikaan
hukun ihmisiin
ja toisinpäin
peitän korvat.


onneksi minä rakastan syksyä.



kaulahuiveija. maihareita. haalistuvia värejä. kuolleita lehtiä.



En tiedä.
palaan liian usein menneeseen.


en tunnista paikkoja
 kasvoja
omia


Se seuraa kaikkialle
ei tahtoisi ajatella sen olevan enää huomenna siinä.


Kuuluuko se minuun
onko se minua  onko se vain takista kiinni
vai onko se vain...
ohikulkija?


En tiedä, mutta minä en pidä siitä.


Jos se on päättänyt olla osa minua
onko mahdollisuuksia
antaa anteeksi niinä päivinä kun mikään ei onnistu sen takia.


Vain tottua sen olemassaoloon
tai lähtissä
jättää se eteiseen


ohikulkumatkalla?
tuskin


Ohikulkija, siitä minä pidän.


Se ei ota otetta


 ohikulkija,
 ei tarvitse pelätä


 eikä mitään muutakaan,


se on ohi nyt-



10 kommenttia:

  1. Mikä kamera sulla on? Entä objektit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. runkona nikonin D7000 ja linssinä 35mm 1.8 :) siinä ne sitten olikin...................
      t. köyhä

      Poista
  2. äh rakastuin sinuun vähän. mä oon niin taipuvainen pelkäämään syksyä. mutta kun joku sanoo, niin kuin sä sanoit, ettei tarvitse pelätä, uskon sen heti. eli se pelko on pakko olla vaan huijausta ja köykäistä ja turhaa :--) sait syksyn näyttämään ihanalle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minulle on käynyt joskus vuosia sitten samoin, pelkäsin, kunnes joku kertoi, ettei ole mitään pelättävää, siistiä nauttia uusista, ennen pelkoa aiheuttaneista asioista,

      ja ja ja,
      sinuun, minä rakastuin muistaakseni 2 vuotta sitten, phihh.. :>
      olet ihana!

      Poista
  3. En tiedä olenko koskaan kommentoinut blogiisi, mutta kerta se on ensimmäinenkin.

    Kuvasi ovat inspiroivimpia, mihin oon suomalaisten blogeissa törmännyt. Kirjoitat uskomattoman taitavasti ja olet oma persoonasi. Kiitos, että pidät tätä ihanaa blogia, jota jaksaa aina ihmetellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en muista kenenkään kaiman kommentoineen! :>
      ilahduttaa, että päätit kommentoida. ihana kuulla, että pidät ja olet siellä, kiitos :*

      Poista
  4. Mikä biisi soi taustalla tuossa sun ihanassa Instagramin tanssivideossa? Kuulostaa hyvältä. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii, kiitos,
      se on inspiroiva biisi :-)
      darkside - golden arrow

      Poista
  5. Äää aivan ihanaa <3 syksy on parhautta.

    VastaaPoista

don't ask me about wellness