13. toukokuuta 2016

being ok pt. 1










en ole koskaan
en ole koskaan
en ole koskaan
en ole koskaan
en ole koskaan
en ole koskaan
en ole koskaan
en ole koskaan tykännyt katseista
en ole koskaan hävennyt puutteita
en ole koskaan ajanut autoa
en ole koskaan
en ole koskaan kertonut kaikkea.

-








olen tullut jätetyksi lyötyäni häntä sateenvarjolla
olen itkenyt taidenäyttelyssä
olen saanut ensimmäisen kamerani puolituntemattomalta kello 05.30 aamuyöllä
olen myynyt tavarani rahapulassa
olen kävellyt unissani ulkona
olen puhunut, huutanut, laulanut itselleni äänihuulikyhmyt
olen kirjoittanut päiväkirjaa 20 vuotta
olen lähtenyt liian monta kertaa sanomatta sanaakaan
olen kävellyt ilman kenkiä manhattanilla
olen elänyt kuukauden pullonpalautusrahoilla
olen kaatunut lavalla
olen tippunut lavalta
olen värjännyt nuorena hiukseni mustaksi, ettei kukaan huomaisi minua
olen pyörtynyt kummitusjunassa
olen saanut ahdistuskohtauksen matikan kokeessa
olen juonut (puolivahingossa) hotellin baarikaapista sadan euron viinipullon
olen tanssinut punaisessa peruukissa kanadassa
olen juonut kaljaa paperipussista niagaran putouksilla
olen kuunnellut musiikkia sony walkmanilla 19-vuotiaaksi saakka
olen aina halunnut tehdä työkseni jotain avaruuteen liittyvää
olen hävittänyt yhdeksän puhelinta
olen aina tuntenut oloni ulkopuoliseksi
olen käynyt maailman parhaassa paikassa, belgian pupumetsässä
olen polttanut tupakkaa 10 vuotta ja lopettanut
olen kirjoittanut puolikkaan kirjan ja tuhonnut sen
olen aina ollut lääkevastainen
olen saanut homeesta elinikäisen astman
olen tehnyt katukissalle pesän
olen kävellyt surullisena niin kauas, että jouduin tulemaan taksilla takaisin
olen ollut rakastunut kerran
en ole koskaan kertonut kaikkea.



6 months ago




ei jatkuvaan rimpuiluun muotoudu. siihen kyllästyy.

patoutuneet ja hyvä ryhti
viidet kuulokkeet soittaa musiikkia, mitä tahansa mikä liikuttaa

kaikkeen kyllästyy aikanaan.

soita

soita vielä
soita ilman syytä.

toista
toista vielä

heikot kohdat
persoonallisuuksien osat
loopilla totuuden ja vääristymien tulkinta

pidä minut hereillä
draamankaari pysyy selkeänä

sinä ymmärrät näistä mekaniikoista.
kaikki päivät kulkee viiden kautta.
miksi vaipuu uneen tahtoamatta, ei koskaan hallitusti vihaisena.






























kesän työt selvillä! tanssia ja valokuvausta.
saisinko riippumaton ja mehukkaita omenoita? voisin hetken fiilistellä tätä varmuutta.





























being ok pt. 1




6 months later

kammoan tätä hysteeristä vimmaa tehdä kaikkea.



lähteä. mennä. käydä. nähdä. tutustua. avautua. uupua. juoda. soittaa. maalata. kasvattaa yrttejä. tanssia. kuvata. huutaa. piirtää. olla välittämättä. olla nukkumatta. kadottaa hallinta.




















olen kyllästynyt laahaamaan selkää pitkin seiniä iltamyöhään. tunteeseen, ettei ole paikkoja jonne mennä. mennä, juoda, tanssia, _hyvää_ musiikkia. tarvitsen sitä.
vallilaan avautuu paikka musiikille, taiteelle, ruualle, tapahtumille. kiitos.
molotow odottaa onneksi aina.

kiinnostavia profiileja. muka-kiinnostavia ihmisiä. mielikuvitusmaailmassa kaikki on paljon kiehtovampaa. ei haittaa.



kutsuja, joihin ei tarvitse reagoida. kaveripyyntöjä, joihin ei tarvitse vastata. en tahdo enää yhtäkään virtuaalinaamatuttua, kenelle täytyy muistaa moikata. muistaa nimi, ammatti, asuinpaikka, kuulumiset. live-kahvihetkelle voin ja haluan tulla, pyydä.

elän uskomuksessa, etten elä ihmisiksi. en syö hyvin, juon liikaa, en nuku, en liiku, en sosialisoi. uskomuksia?

kroonisesti surullisilla silmillä on hankalaa valehdella.




kesä tulee ja tarve päästä kaikesta eroon. ehkä vien kaiken maksa mitä haluat -kirpputorille ja toivon pääseväni kauas.

kesä tulee ja aina tämä sama tunne. aina sama tunne, jossa on jotain vierasta. vierasta. vierasta muutosta. muutosta!



''on'', sanoi H katolla. nostettiin jalat kaiteelle ja näin mielessä eväät, päihteitä ja meidät puistossa viltillä. vierekkäin selällään.




''ei enää ikinä'', sanoin viime kesänä katri valan puistossa.

käydään aina syvällä juuri ennen festarialueille astumista. en tiedä onko se enemmän koomista vai traagista.

kesäkuun kutkuttava odotus. kevät tuntui ailahtelevaiselta.

kesäkuu, pyöräily, sideways, sinun keikka, minun keikka, juhannus mökillä.




sinä sanoit kaupassa, että minä hymyilen koko ajan enemmän.




mitä? jokainen paikka odottaa kuvausta itsestään, tekemisistään, kokemuksistaan.




rumaa, rehellistä, surullista, hetkellistä, suulasta, traagista, euforista, lohdutonta, tunteikasta, ääripäitä, tilannetajuttomuutta. kaunistakin. kai.










vieläkö olet kiinnostunut?


niin minäkin.




1 kommentti:

  1. anni ! <3 nähdään pian,tulen sinne joku viikonloppu käymään !

    VastaaPoista

olen 165cm pitkä,

ja ei, älä ole huolissasi